Olet saapunut oikeaan osoitteeseen, jos olet rikos- ja jännityskirjallisuuden, genren elokuvien, tv-sarjojen ym. harrastaja. Suomen dekkariseura on juuri oikea yhdistys sinulle.

Dekkariseuran jäsenenä saat kotiisi kannettuna neljä kertaa vuodessa noin satasivuisen Ruumiin kulttuuri -lehden.

Järjestämme myös jäsentapaamisia, kuten teatteriretkiä meidän genremme esityksiin.

Vuonna 2023 jäsenmaksu on 42 euroa. Se on siis samalla Ruumiin kulttuuri -lehden tilausmaksu. Mikäli liityt jäseneksi loppuvuonna, postitetaan samana vuonna jo ilmestyneet lehdet ilmoittamaasi osoitteeseen.

Jäsenet saavat kirjeitse tietoa jäsentapaamisista ja muista seuran järjestämistä tilaisuuksista.

Jäseneksi voi liittyä täyttämällä oheisen liittymislomakkeen tai täyttämällä seuran tilaisuuksissa paperisen lomakkeen.

Muissa jäsenasioissa ota yhteyttä Matti Järviseen (jasenasiat[at]dekkariseura.fi).

Jäseneksi

Osoitteenmuutos:

Pidäthän yhteystietosi jäsenrekisterissä ajan tasalla. Osoitteenmuutoksesta voit ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen jasenasiat[at]dekkariseura.fi tai Yhteystiedot-sivun palautelomakkeella.

Tilaushinnat ulkomaille:

Eurooppa:
Lentoteitse 55 € • maapostissa 53 €

Yhdysvallat ja muut maat:
Lentoteitse 60 € • maapostissa 55 €