Linkkejä

Dekkarisivustoja (kirjalistoja ym.)

Dekkariseuran Facebook -sivu

Dekkarinetti (arkistoitu, päivitys loppui kesällä 2023)
Kirjastonhoitaja (nykyisin emerita-) Terttu Uusimaan laaja sivusto. Sisältää koti- ja ulkomaisten kirjailijoiden teoslistauksia ja vuosittaisia  kirjalistoja rikos- ja jännityskirjallisuudesta.

Dekkarinetti Instagramissa

Stop, You're Killing Me
Laaja sivusto rikos- ja jännityskirjallisuudesta, joka on ilmestynyt englanniksi (ml. käännöksiä).
Aakkoselliset luettelot ilmestyneistä kirjoista niin tekijän kuin päähenkilön mukaan. Sivuston ylläpitäjät ovat Yhdysvalloista.

Dekkarijärjestöjä

Svenska Deckarakademin

Rivertonklubben (Norja)

Det Danske Kriminalakademin  (Facebook-sivu)

CWA, The Crime Writers' Association (Iso-Britannia)

MWA, Mystery Writers of America

MWAn Edgar-palkintojen sivu ja tietokanta

Kirjablogeja

Amman kirjablogi                  Kirjarouvan elämää               Kirjoja hyllystäni                   Kirjojen kuisketta

Kirsin Book Club                    Kirsin kirjanurkka                  Tuulevin lukublogi

Jos bloggaat myös dekkareista ja haluat blogisi linkin tähän listaukseen, lähetä meille blogisi osoite yhteydenottolomakkeen kautta.

Muita ulkomaisia dekkarisivustoja

Austcrime  arvosteluja australialaisesta ja uusiseelantilaisesta rikoskirjallisuudesta

Babelio  ranskankielisiä arvosteluja ranskalaisesta ja ranskaksi käännetystä rikoskirjallisuudesta

Crime Fiction Lover   artikkeleita, arvosteluja